21 lutego 2016

Afera z teczkami, a bal mimo problemów i postu trwa w najlepsze.

Afera z teczkami,problemy i po mimo postu bal w Miami trwa w najlepsze.

 Wałęsa wybrał się tam ze swoją prawą ręką z czasów prezydentury Mieczysławem Wachowskim. W odbywającym się na Florydzie Międzynarodowym Balu Polonijnym poprowadził Poloneza w pierwszym  rzędzie wraz z ambasadorem RP i jego żoną.

Nie przeszkadza to by zamieścić kolejny wpis w internecie.

"Jedna sprawa mnie niepokoi, uwierzono że dałem się złamać, że jednak mimo wszystko w latach 70 lekko współpracowałem donosiłem i brałem pieniądze. NIE, NIE, NIE....nie, nie, nie. To NIEPRAWDA. Gdyby była to prawda, i były tego dowody, to nie ryzykowano by z takim rozmachem podrabiani faktów i dowodów".

Wiadomo że Wałęsa nikogo nie posłucha ale proszę niech pan już nic więcej nie pisze nie zamieszcza i nie udostępnia bo to tylko pogrąża jeszcze bardziej i do niczego nie prowadzi a wywołuje tylko śmieszność.

4 komentarze:

Berta pisze...

A ta pani w szlafroku i reszta w koszulach nocnych - to ambasada? Smutno

Jan Sposób pisze...

Co faceci mają na piersiach - jakieś masońskie odznaczenia?

Unknown pisze...

czemu Petru jest załamany i wściekły na Wałęsę i Bolka http://www.almoc.pl/img.php?id=4372

Alanda pisze...

i lepiej niech "pan' już do Polski nie wraca !!